mandag den 8. maj 2023

Fryd for øjet....

Jeg elsker den gule farve, som bla mælkebøtterne og de fine små vorterod har. Derfor får de også lov at stå, lige nu.- Ved godt nogle vil mene det ser rodet ud og at ukrudtet skal væk. Men vi synes det er så fint og bierne er enige med os.🐝


Det øverste billede er fra det bagerste af gårdspladsen - Jeg blev bare så optaget af farven,så jeg fik taget et par ekstra billeder fra andre steder på matriklen.

Det bagerste stykke af gårdspladsen er blevet til  hundens plads, så der må der godt være jungle stemning. Tilgengæld har jeg en ide om, at det forreste stykke,skal være lidt mere ukrudts fri.Så vi kan benytte pladsen til hygge,spisning og få højbede.(mest mandens projekt, det med højbedene)

Men der er lige et stykke arbejde der skal gøres først -på et tidspunkt.



                                  Dejlig mandag🌷

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du læser med her på bloggen.Skriv gerne en kommentar -det er så hyggeligt 🌷

Genbrugs projekt.🩷

 Vi har længe haft en slagbænk, som jeg engang  har fået af en kær veninde.🩷 Selve slagbænken er præget af patina og det kan jeg godt lide....