mandag den 24. oktober 2022

Mandag- opstart efter ferien.

 Åhh, sådan første dag efter ferien er altid lidt hård - jeg har en tendens til at glemme det. Så inden jeg går på ferie, kan jeg godt få booket for mange møder- således det er svært, at nå alle de mails der ligger fra ferieugen.  

Det vil jeg forsøge at huske til næste gang😉

Vi fik afsluttet ferien med maner - vi var i sommerland/forlystelsespark og fik fyrværkeri med til slut.

Det har været en ferie både med afslapning, aktiviteter, syslerier,hygge og samvær med familie og venner- så mere kan man ikke bede om- skøn ferie.❤️

                              Fortsat god aften 🍂🍁

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du læser med her på bloggen.Skriv gerne en kommentar -det er så hyggeligt 🌷

Genbrugs projekt.🩷

 Vi har længe haft en slagbænk, som jeg engang  har fået af en kær veninde.🩷 Selve slagbænken er præget af patina og det kan jeg godt lide....