søndag den 23. oktober 2022

Efterårsferie 5 .......

 -Nu har jeg endelig besluttet mig for farverne til ærmerne på den trøje, som jeg strikker til min mand.

Trøjen har ligget lidt stille og tiden er brugt til andre syslerier- men også til at få hæftet alle enderne på for- og bagstykket. Der var en hel del ender.😅 

Men nu er der tid til ærmerne- så den kan bruges nu det er begyndt at være lidt koldere. Den anden dag var der lidt frost grader her om natten.

Jeg har ikke mange erfaringer med ærmer,så det bliver lidt ud fra måle på mandens arm(ret tit) og strikke, for så at pille op og rette til. Tænker det kan bruges fremadrettet,når/hvis jeg kaster mig ud i ærmer igen😊

                         Fortsat god dag.🍁🍂

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du læser med her på bloggen.Skriv gerne en kommentar -det er så hyggeligt 🌷

Genbrugs projekt.🩷

 Vi har længe haft en slagbænk, som jeg engang  har fået af en kær veninde.🩷 Selve slagbænken er præget af patina og det kan jeg godt lide....