torsdag den 20. oktober 2022

Efterårsferie 2 ........

-Noget andet jeg stor nyder her i ferien er at være sammen med familien og venner.  

Det der med at komme helt ned i gear, og bare være tilstede her og nu uden de store planer for dagen imorgen- det er bare tiltrængt kan jeg mærke.

Jeg fik de flotte roser i dag fra en meget kær veninde, jeg har kendt i mange år og selv om der kan gå lang tid mellen vi ses, så betyder det ikke spor.❤️

Livets citater:

Det smukkeste ved to ægte veninders venskab er, at de kan vokse adskilt uden at vokse fra hinanden – Ukendt

                   Fortsat god aften🍂🍁

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du læser med her på bloggen.Skriv gerne en kommentar -det er så hyggeligt 🌷

Genbrugs projekt.🩷

 Vi har længe haft en slagbænk, som jeg engang  har fået af en kær veninde.🩷 Selve slagbænken er præget af patina og det kan jeg godt lide....