lørdag den 22. oktober 2022

Efterårsferie 4 ......

- En gåtur i det dejligste solskinsvejr den anden dag.

Når vi kiggede ud over markerne, kunne vi se det fineste spind over alt. Jeg kan på ingen måde lide edderkopper, er lidt bange for dem, selv om det er fjollet og selv om jeg godt er klar over, at de er ganske nyttige dyr og fanger/spiser insekter.Men altså jeg bliver aldrig helt glad for dem.

Det var nu et imponerende syn, det tyndeste og  fineste tæppe over hele marken. Desværre var det lidt svært at fange med telefonens kamera. Men det vist lige anes i sollyset.


Ud over at nyde naturen, har jeg været rundt på matriklen og samlet lidt efterårspynt til dekoration.


                                 Fortsat god dag🍁🍂

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du læser med her på bloggen.Skriv gerne en kommentar -det er så hyggeligt 🌷

Genbrugs projekt.🩷

 Vi har længe haft en slagbænk, som jeg engang  har fået af en kær veninde.🩷 Selve slagbænken er præget af patina og det kan jeg godt lide....