fredag den 21. oktober 2022

Efterårsferie 3 .......

 -Ud over familie hygge,så er syslerier altså bare ren energi for sjælen og det er lige hvad jeg har behov for denne ferie(det nyder jeg faktisk ret meget i alle mine ferier😊)

I dag var der ikke meget solskin på gåturen,snarere lidt diset/tåget, men det gør ikke så meget- jeg stor nyder efteråret med alle de skønne farver i naturen.

Jeg fik plukket kornblomster- de sidste for i år,da der ikke var mange pæne tilbage i grøftekanten.

Den blå farve passer så fint til mine syslerier i dag- en strik"heste tømme" i blå bomulds snor og grønne træperler.

                          Fortsat dejlig dag🍁🍂

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du læser med her på bloggen.Skriv gerne en kommentar -det er så hyggeligt 🌷

Genbrugs projekt.🩷

 Vi har længe haft en slagbænk, som jeg engang  har fået af en kær veninde.🩷 Selve slagbænken er præget af patina og det kan jeg godt lide....