onsdag den 29. december 2021

Syning-hjerter

Dette bliver det sidste indlæg som omhandler jul for i år.
Nu er den jo ligesom slut.- men glemte helt at vise de hjerter, som jeg har lavet. 

Det er hjerter som jeg har quiltet.
Stoffet er fra en dug fra gemmerne,købt i genbrug. 

Jeg klippede hjerterne ud x 2 i forskellige størrelser, lagde pladevat imellem og syede henover samt omkring hjerterne. 
Tilsidst satte jeg hæklet snor i til ophæng.
 

Hjerterne kan nu også pynte selv om det ikke er jul- tror de får en plads på kreaværelset.

Jeg er så heldig at have ferie- så den bliver nydt i fulde drag.

                            God onsdag♥️

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du læser med her på bloggen.Skriv gerne en kommentar -det er så hyggeligt 🌷

Genbrugs projekt.🩷

 Vi har længe haft en slagbænk, som jeg engang  har fået af en kær veninde.🩷 Selve slagbænken er præget af patina og det kan jeg godt lide....