lørdag den 18. december 2021

Strik hjerter

Jeg har været i gang med at strikke hjerter af reste garn.

Små hjerter som kan hænge og pynte 

Jeg har tidligere strikket hjerterne, men brugt dem til noget forskelligt. 

Grenene er tørre grene fra troldpilen og de er sprayet med guldfarve. I bunden af vasen er der mos og små "guldkugler" og grenene er pyntet med små kugler i grønne og røde farver som hjerterne. ♥️

Opskriften kan findes med link Her og er tilpasset alt efter størrelse. Denne gang har jeg lavet dem dobbelt og puttet fyld i. Tilsidst hæklet en "snor" så de kan hænges op.

Når man ikke vil have dem hængende mere, så kan de bruges som nålepuder .(snoren kan fjernes)

                          I ønskes en dejlig lørdag♥️

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du læser med her på bloggen.Skriv gerne en kommentar -det er så hyggeligt 🌷

Genbrugs projekt.🩷

 Vi har længe haft en slagbænk, som jeg engang  har fået af en kær veninde.🩷 Selve slagbænken er præget af patina og det kan jeg godt lide....