torsdag den 16. december 2021

Krea-dekoration

 Vi får jævnligt noget som er i glas, syltetøj rødbeder ect 

Så inden turen gik til glas containeren, så fiskede jeg et par stykker fra.

De er selvfølgelig rengjort og labels taget af.


1.Jeg tog stjerne klistermærker på den ene  og sprayede den med guld glimmer, efter tørring tog jeg klistermærkerne af og puttede en lyskæde i glasset og bandt 🎀 om glasset.

2. Sprayede med guld glimmer, efter tørring har jeg pyntet med 🎀 og lagt mos i bunden og efeu samt et lille led lys.

3. Glasset pyntet med 🎀 mos/lav/efeu/ små træengle.

Ganske billigt, enkelt. Kunne laves i mindre glas og pynte på julebordet.

                         Dejlig torsdag♥️

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du læser med her på bloggen.Skriv gerne en kommentar -det er så hyggeligt 🌷

Genbrugs projekt.🩷

 Vi har længe haft en slagbænk, som jeg engang  har fået af en kær veninde.🩷 Selve slagbænken er præget af patina og det kan jeg godt lide....