fredag den 10. december 2021

Strik- kreatid

Jeg strikker skam endnu- det går bare super langsomt.

Men kan desværre ikke finde flere timer i døgnet til at prioritere det.
Når jeg har fri er der en opgave der venter på at blive skrevet, det er som om den "sidder på den ene skulder " og giver dårlig samvittighed, hvis jeg laver andet.😇

Jeg er vildt imponeret over alle Jer Krea mennesker,som bare får lavet så mange fine ting-  Men hvordan finder I tiden til det 🤔

Nå, Men lidt har selvfølgelig også ret. Jeg er fortsat i gang med min bluse i gule/ orange farver.

                     

                         Rigtig god weekend ♥️

2 kommentarer:

  1. Det ser fint ud!
    Det med uløste opgaver som "sidder på skulderen" er bare ikke sjovt. Håber du når det hele!

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange Tak😊
      Nej,lige præcis,det er lidt et kontinuerligt pres- men det får da heldigvis ende- efter eksamen😊

      Slet

Tak fordi du læser med her på bloggen.Skriv gerne en kommentar -det er så hyggeligt 🌷

Genbrugs projekt.🩷

 Vi har længe haft en slagbænk, som jeg engang  har fået af en kær veninde.🩷 Selve slagbænken er præget af patina og det kan jeg godt lide....