fredag den 5. november 2021

Morgenstund har guld i mund🎶 🌞

En dejlig dag er begyndt og fordi jeg er så priviligeret, at jeg indimellem kan arbejde hjemmefra, lå jeg også mere mærke til den skønne morgenhimlen da det blev lyst.

Selskab herhjemme går jeg ikke ned på -vi fik for snart 5 uger siden en lille hundehvalp. En brun labrador.

Ingen tvivl om at hun er skøn,en lille dame med masser af krudt og energi.



Når hun slapper af, er det på yndlings pletten med hendes pude og uldtæppe.

                   Dejlig weekend til Jer ♥️

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du læser med her på bloggen.Skriv gerne en kommentar -det er så hyggeligt 🌷

Genbrugs projekt.🩷

 Vi har længe haft en slagbænk, som jeg engang  har fået af en kær veninde.🩷 Selve slagbænken er præget af patina og det kan jeg godt lide....