Sådan en torsdag,hvor man bare tænker godt det snart er fredag og weekend lige om lidt........
(Fundet på nettet-Finn Vinter)Fortsat god dag❄️
Et par bloomers med Byggemand Bob blev færdige. De er ret hurtige at sy. De er lidt “prototypen”- så må jeg i morgen se, om de passer modt...
Ingen kommentarer:
Send en kommentar
Tak fordi du læser med her på bloggen.Skriv gerne en kommentar -det er så hyggeligt 🌷