tirsdag den 17. februar 2026

17.februar❄️

Billeder fra gåtur i naturen, ingen tvivl om,  der er smukt derude. Vinden er kold lige nu,men blæsten heldigvis aftaget og derfor ingen snefygning hos os i dag.


Jeg tror fuglen her, har været uheldig, imens et andet dyr har været heldig. Naturens gang. Virkelig flotte farver på fjerdragten.


Solen på vej ned.


                                  Fortsat god aften❄️☃️

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du læser med her på bloggen.Skriv gerne en kommentar -det er så hyggeligt 🌷

Tirsdag d.16 juni- syning

 Et par bloomers med Byggemand Bob blev færdige.  De er ret hurtige at sy. De er lidt “prototypen”- så må jeg i morgen se, om de passer modt...