onsdag den 18. februar 2026

18.februar❄️

 Jeg ved ikke, hvordan andre hunde behandler deres tøjdyr, men vores hund giver indimellem sine tøjdyr,en lidt hårdhændet behandling. Dette resulterer i fyld, der ryger ud over alt.



Tilgengæld er hun meget tålmodig, når hun afventer "Hospitals indlæggelsen" og efterfølgende suturering af tøjdyret.


Så god som ny- klar til en ny omgang rusk.😁



                        Fortsat god aften ❄️⛄

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du læser med her på bloggen.Skriv gerne en kommentar -det er så hyggeligt 🌷

Tirsdag d.16 juni- syning

 Et par bloomers med Byggemand Bob blev færdige.  De er ret hurtige at sy. De er lidt “prototypen”- så må jeg i morgen se, om de passer modt...