Det er stadigvæk hvidt udenfor og her får vi indimellem et lille drys sne ( ligner lidt et fint lag af flormelis, når det lander på trappen)
Vores figentræ beklædt med vintertøj.
Det er stadigvæk hvidt udenfor og her får vi indimellem et lille drys sne ( ligner lidt et fint lag af flormelis, når det lander på trappen)
Vores figentræ beklædt med vintertøj.
Et par bloomers med Byggemand Bob blev færdige. De er ret hurtige at sy. De er lidt “prototypen”- så må jeg i morgen se, om de passer modt...
Ingen kommentarer:
Send en kommentar
Tak fordi du læser med her på bloggen.Skriv gerne en kommentar -det er så hyggeligt 🌷