onsdag den 26. juni 2024

Strik bluse

 Jeg kastede mig ud i et strikkeprojekt,som egentlig skulle være ( ihvertfald planlagt i mit hoved) endt som en nederdel.🤔

Da jeg var godt i gang, udviklede projektet sig og blev til en bluse. Ja,sådan kan det jo gå.😉


Blusen er strikket i restegarn, retstrik. I skønne grønne og blå farver samt en stribe med orange - bare fordi jeg synes det var pænt.🧶

Jeg har ikke indkøbt nyt garn siden januar i år. Så hvis jeg køber garn er det genbrug eller restegarn. Derudover har jeg været så heldig, at få foræret noget reste garn. Da det er restegarn,er slut resultatet også altid spændende, i forhold til om der er nok af de farver, jeg bruger.


De korte ærmer samt kanten ved halsen er hæklede.

Jeg er specielt glad for detaljen med det hæklede bånd i/ved halsudskæring.

                          Sommer hilsen herfra🌞🌸

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du læser med her på bloggen.Skriv gerne en kommentar -det er så hyggeligt 🌷

Syslerier - hjemmelavet kort

 Til morgen var vejret lidt vådt og gråt  -men selv om morgenmaden ikke kunne foregå ude, så blev det bedre vejr op af dagen og kaffen kunne...