fredag den 28. juni 2024

Syslerier - hjemmelavet kort

 Til morgen var vejret lidt vådt og gråt 

-men selv om morgenmaden ikke kunne foregå ude, så blev det bedre vejr op af dagen og kaffen kunne nydes ude.🌞

Det var sidste skoledag for yngste søn i dag, både sidste dag inden sommerferien og sidste dag på den skole han har gået på siden børnehaveklassen. Efter sommerferien begynder han i 7. klasse på en ny skole. Det bliver spændende, men først er hans fokus forståeligt på sommerferien.

Ældste datter er lige nu udsendt med hendes arbejde og vi savner hende selvfølgelig. Derfor skal hun også have en lille pakke med goodies herhjemme fra.

Der skal selvfølgelig også være et kort i pakken og derfor kom jeg i tanke om, at vi har et Shapeboss.

Den har jeg ikke haft brugt i årevis (ikke fordi vi ikke har lavet hjemmelavet kort,det gør vi ofte, men jeg har ikke lige tænkt på den) Jeg lavede rigtig mange takkekort,efter brylluppet i sin tid,hvor jeg brugte den. Men nu blev den altså fundet frem og støvet af igen. Efter lidt øvelse, fik jeg et par brugbare kort at vælge imellem. 



Det var hyggeligt at sysle med og jeg fandt også lidt pynt i naturen.

-Måske jeg kan benytte Shapeboss til andre krea ideer🤔


                       Sommer hilsen herfra 🌞🌸 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du læser med her på bloggen.Skriv gerne en kommentar -det er så hyggeligt 🌷

Billede med Shapeboss

 Som jeg viste den anden dag,havde jeg været ved at lave kort med min Shapeboss. Noget andet den kan bruges til er at lave billeder. Jeg hav...