torsdag den 27. juni 2024

Fridage- lidt af hvert.

Dejlige fridage er begyndt🌞 - tiltrængt, men det synes man nok altid, når der lige er mulighed for at holde er par ekstra fridage. 

Solen skinner og muligheden for at indtage morgenmaden uden for, kan jeg ikke lade gå fra mig.


I går havde vi (manden og jeg) bryllupsdag 💒 20 år porcelænsbryllup. Vi giver ikke som sådan gaver til hinanden, men jeg får altid en vild buket med kornblomster. (kornblomster var med i min brudebuket)

Lige nu er jeg lidt "in between"  mine projekter. Er lidt i tvivl om, hvad jeg skal lave af nye krea ideer. Ikke fordi jeg ikke har UFO'er(UnFinished Objects – ufærdige projekter) liggende, men har jeg lige lyst til at færdiggøre dem,tænke,tænke🤔

                        Sommer hilsen herfra🌞🌸

4 kommentarer:

  1. tillykke med bryllupsdagen! Så herligt at kunne sidde ude!!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak☺️
      Ja, det skønt at starte dagen/fridagen udenfor 🌞

      Slet
  2. Jamen tilllykke med dagen.Kornblomster er bare så flotte. Vi må bare vente og se, hvad du besluter dig for af projekter.

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak☺️
      Kornblomster er en af mine favorit blomster (derfor kom den også med i brudebuketten)
      Ja, jeg kan godt nogen gange opleve et krea "tomrum" mellem projekterne. Men det er faktisk ok, har jeg erfaret, for så kan jeg lige mærke efter, hvad jeg har allermest lyst til at gå i gang med.

      Slet

Tak fordi du læser med her på bloggen.Skriv gerne en kommentar -det er så hyggeligt 🌷

Besøg og strandtur

 Vi har i denne uge haft besøg af ham her(han er kun 5 måneder) - og hans ejere som er vores mellemste datter og svigersøn. Yngste datter ha...