lørdag den 6. april 2024

Genbrugs projekt.🩷

 Vi har længe haft en slagbænk, som jeg engang  har fået af en kær veninde.🩷

Selve slagbænken er præget af patina og det kan jeg godt lide. Madrassen der var med er tilgengæld kasseret og derfor fandt jeg noget skumgummi, som jeg skar til så det passede på bænken.

Derefter syede jeg et betræk af noget stof jeg havde liggende.(Syede velcrobånd på til at lukke med, så er det nemt at tage betrækket af og vaske)


Jeg lavede faktisk en bladholder ud af noget af stoffet for mange år siden) Bladholderen er nu fundet frem igen.

Pudebetrækket af dækkeservietterne(som jeg viste i mit forrige indlæg)passer i farverne til, men jeg synes puden skulle have lidt selvskab og strikkede derfor et betræk til en pude mere.


Betrækket er strikket i restegarn og holdt i de farver som betrækket til hynden er.(Denne er også lavet med kurvert-lukning. Dog har jeg her også sat lidt velcrobånd på i kanten for at den lukker bedre sammen.)


Det har givet et frisk pust til rummet og farverne kalder nu bare på mere forår med solskin og mildere vinde.🌞

                           Dejlig weekend til jer🌸

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du læser med her på bloggen.Skriv gerne en kommentar -det er så hyggeligt 🌷

Genbrugs projekt.🩷

 Vi har længe haft en slagbænk, som jeg engang  har fået af en kær veninde.🩷 Selve slagbænken er præget af patina og det kan jeg godt lide....