søndag den 9. april 2023

Påskedag- æggejagt.🐣

Dagen i går stod på en lækker påskefrokost. Manden min er super dygtig til at lave mad(heldigt,når jeg ikke er) Så lige et par stemningsbilleder af noget af maden🐣


Der var også lam med tilbehør ect.

I dag Påskedag, er traditionen, at påskeharen har været forbi og lagt chokoladeæg i haven. Alle, store som små er med på jagten, men det er kun yngste, der som sådan er vild med fangsten.


            Ellers bliver der hygget og slappet af. 

                          Fortsat dejlig påskedag💚

2 kommentarer:

  1. Hvor ser det bare lækkert ud! Og det lyder hyggeligt med æggejagt. Glædelig påske!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak- det var virkelig også lækkert.
      Traditioner er hyggelige, synes jeg og heldigvis også " ungerne".
      Glædelig påske.

      Slet

Tak fordi du læser med her på bloggen.Skriv gerne en kommentar -det er så hyggeligt 🌷

Genbrugs projekt.🩷

 Vi har længe haft en slagbænk, som jeg engang  har fået af en kær veninde.🩷 Selve slagbænken er præget af patina og det kan jeg godt lide....