søndag den 2. april 2023

Inspirationskurv april.

                          Farven for april bliver grøn.



- velvidende om, at jeg har hængepartier, som jeg ikke har nået i de foregående måneder 

Men pyt med det,dem når jeg nok en gang( når manden har efterspurgt det længe nok)

Grøn er for mig en skøn forårs farve både den lysegrønne,men også den lidt mørkere grønne.

Dette passer godt med definitionen fra Den store danske lex.dk - farvesymbolik.:

Grøn, der er forbundet med frugtbarhed og forår, er symbol på håb, men også på umodenhed.

Jeg glæder mig til at dykke ned i det grønne univers og se hvad jeg får lavet.🌿

                         Fortsat dejlig palmesøndag💚

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du læser med her på bloggen.Skriv gerne en kommentar -det er så hyggeligt 🌷

Genbrugs projekt.🩷

 Vi har længe haft en slagbænk, som jeg engang  har fået af en kær veninde.🩷 Selve slagbænken er præget af patina og det kan jeg godt lide....