mandag den 3. april 2023

Genbrug -kjole. 🌿

 Jeg har været i gang med genbrugs syslerier. Jeg havde en gammel sort skjorte og et stykke ternet stof- grønne og sorte tern. Stoffet er en rest, som jeg købte i genbrugsen for længe siden.


Jeg klippede det nederste af skjorten(bevarede lommerne) og syede det ternede stof fast. På kraven syede jeg et pynte bånd.



Et stykke oversized kjole.(farverne snyder lidt- i aften belysning)



Jeg er generelt vild med kjoler og tager gerne en kjole på, både til hverdag og fest. Så kan bare ikke få for mange👗



Kjolen var let og hurtigt at sy/lave- og tænk,hvor heldigt at solen skinnede efter arbejde og gav mulighed for at nyde en kop kaffe udenfor(med jakke forstås 😉)

                         Fortsat dejlig mandag💚

2 kommentarer:

Tak fordi du læser med her på bloggen.Skriv gerne en kommentar -det er så hyggeligt 🌷

Genbrugs projekt.🩷

 Vi har længe haft en slagbænk, som jeg engang  har fået af en kær veninde.🩷 Selve slagbænken er præget af patina og det kan jeg godt lide....