torsdag den 6. april 2023

Påske- traditioner.🐥

 Jeg ved jeg har skrevet det før,men.........de her slow morgener,som fridagene indbyder til, de kan altså en hel del. 

Det er simpelthen den bedste måde,for mig at starte fridagene på.


Herhjemme er der pyntet op til påskedagene. Det er en tradition og vi holder alle af at håndhæve traditioner. Jeg må dog indrømme, at jeg havde mere tid eller prioriterede anderledes, da børnene var små. Den gang lavede vi selv pynt og pyntede op med det- nu bliver det i en lidt anden scala- og de unge mennesker "gider" ikke lave pynt længere.

Men så er det jo heldigt at jeg elsker genbrug. I år har jeg fundet de små stofposer frem,som jeg syede tilbage i påsken 2015.Da var de pynt til urtepotteskjulere. 


Nu står de og pynter fint om stearinlysene.


                          Fortsat dejlig skærtorsdag 💚

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du læser med her på bloggen.Skriv gerne en kommentar -det er så hyggeligt 🌷

Genbrugs projekt.🩷

 Vi har længe haft en slagbænk, som jeg engang  har fået af en kær veninde.🩷 Selve slagbænken er præget af patina og det kan jeg godt lide....