onsdag den 12. januar 2022

syning-lille taske

Uge 1 og 2- Krea-projekter.

Det var sjovt at lave quilt-hjerterne og dejligt at få støvet symaskinen af igen.
Den har stået gemt lidt af vejen, da tiden bare ikke har været til at sy.

Jeg har længe været irriteret over, at jeg hver gang min telefon skulle oplades- så skulle jeg ned i taskens dyb, for at lede efter en ledning. Derefter(når den var gravet frem under mapper ect) ville den være viklet ind i nøgler eller andet godt fra dybet.

Derfor har jeg længe tankemæssigt været klar til at gøre noget ved det,men først nu følger handlingen så😀


Min lille taske er syet af genbrugsstof- dug, bagstykke er også fra gemmerne. Det samme med pladevattet og lynlåsen. Jeg er vild med mønster og farve, synes det lidt signalerer forår(ja,ja,ved godt der er lidt tid endnu inden det bliver forår. -Lige nu venter jeg bare på de små vintergækker)

Jeg har quiltet tasken(rødvinsquiltnig- ikke fordi jeg drikker meget rødvin,mere fordi det er det skæve look,jeg er vild med)

Inden i tasken har jeg(lidt smart,hvis jeg selv skal sige det) syet små bånd af  velcrobånd , så der er styr på ledningerne.


              Der er plads til stik i bunden af tasken.


                                  Dejlig  onsdag❤️

2 kommentarer:

  1. Svar
    1. Mange tak😊 Den er ret praktisk.
      Jeg har en del i tasken(nok også for meget🤔)men bliver også træt af,hvis det roder for meget.Sååå nu er der i hvert fald tjek på noget af indholdet😄

      Slet

Tak fordi du læser med her på bloggen.Skriv gerne en kommentar -det er så hyggeligt 🌷

Genbrugs projekt.🩷

 Vi har længe haft en slagbænk, som jeg engang  har fået af en kær veninde.🩷 Selve slagbænken er præget af patina og det kan jeg godt lide....