fredag den 21. januar 2022

Strik- halsedisse.

Uge 3- Krea- projekt

Herren i huset har frabedt sig at jeg strikker noget til ham. For mange år siden strikkede jeg sokker til ham og de blev lidt som nissesokker(øvelse gør heldigvis mester) men siden den gang, har han sagt nej,tak.

Men nu er han kommet i tanke om, at han gerne vil have en kort halsedisse som ligner den jeg engang lavede til sønnike. Han benytter nemlig sønnens og det kan være en ulempe, når det nu blæser og de begge skal ud.

Så blev restegarnet fundet frem og  hermed gjort.- er der brok,så må han selv i gang næste gang🤣


   Det dejligste vejr- byder en kærkommen  weekend velkommen.

                              Dejlig weekend ❤️

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du læser med her på bloggen.Skriv gerne en kommentar -det er så hyggeligt 🌷

Genbrugs projekt.🩷

 Vi har længe haft en slagbænk, som jeg engang  har fået af en kær veninde.🩷 Selve slagbænken er præget af patina og det kan jeg godt lide....