mandag den 20. juni 2022

Halløj igen😊 strik klude🌞

 Long time -No see😊

Jeps, hverdagen har bare fyldt,så jeg ikke har haft overskud til ret meget Krea og slet ikke til at skrive om det.😅Hvis man ser tilbage på bloggen,så er det som sådan ikke noget nyt for mig. Da det mest er i perioder,jeg forsøger/kan få prioriteret og holde liv i bloggen. Jeg kan også se at der er flere bloggere, i den periode,som jeg har været fraværende, som måske er "mættet" af at blogge eller måske også er udfordret af det her hverdagsliv som fylder. 😊

Men trods alt dejligt I er nogle som formår at få prioriteret tiden og får vist alle de skønne Krea sysler I laver, så vi andre kan blive inspireret- tak for det.

Lidt af det som jeg har haft gang i, er ikke noget nyt som sådan- men ikke desto mindre nødvendigt, da jeg trængte til fornyelse. 

Ud over fornyelse trængte jeg også til at se på klare farver,derfor blev friske farver bomuldsgarn valgt.

I et forsøg på i det små at tænke bæredygtighed/skåne miljøet (mange bække små), så benytter jeg som oftest  klude, som jeg strikker/hækler af bomuldsgarn. Denne gang blev det både til klude og små køkken håndklæder  

Derudover er det en fordel,hvis et nyt mønster skal afprøves i stedet for strikkeprøve at lave en klud- i hvert fald for en som mig, der ikke har en kæmpe strikke erfaring.

 


                             Fortsat god aften.🌼

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du læser med her på bloggen.Skriv gerne en kommentar -det er så hyggeligt 🌷

Genbrugs projekt.🩷

 Vi har længe haft en slagbænk, som jeg engang  har fået af en kær veninde.🩷 Selve slagbænken er præget af patina og det kan jeg godt lide....