søndag den 16. januar 2022

Syning- Bogomslag

    Uge 1 og 2- Krea-projekter.

Selv om jeg er tilhænger af digitale løsninger- er jeg nu også ret glad for min papir kalender(læs vil ikke undvære den😊)

Men sådan en helt almindelig kalender,er nu også ret kedelig at kigge på. Derfor syede jeg dette omslag.

Ja,ja man er vel lidt stil- bevidst (🙃som i slet ikke) lavede omslaget af/med de samme stoffer, som min lille taske til ledninger.Dette mest fordi jeg bliver glad, når jeg ser på de grønne farver og det fine mønster.

Jeg har quiltet det (rødvinsquiltnig endnu en gang) og sat velcro i kanten. Så er det let at tage af og vaske.


-Og så opdagede jeg de første erantis i vores lille skovstykke. Da de er de første, kan jeg ikke rigtig nænne at plukke dem😊


                           Fortsat dejlig søndag❤️

2 kommentarer:

  1. Så fint omslag!
    Jeg har også fundet en erantis. Man bliver bare så glad!

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak😊 ja, lige præcis,et dejligt tegn.

      Slet

Tak fordi du læser med her på bloggen.Skriv gerne en kommentar -det er så hyggeligt 🌷

Genbrugs projekt.🩷

 Vi har længe haft en slagbænk, som jeg engang  har fået af en kær veninde.🩷 Selve slagbænken er præget af patina og det kan jeg godt lide....