mandag den 23. august 2021

Strik-sjal

Jeg er meget glad for sjaler- og et strikket et af slagsen er bare dejligt.
Måske hænger det også sammen med at jeg kan strikke dem uden opskrift- da det er "lige ud af landevejen."

Dette sjal strikkede jeg færdig i min sommerferie- det dejlige vejr gør, at jeg må vente lidt endnu med at tage det i brug- men også rart at have noget at glæde sig til.
Jeg har brugt  meleret grøn akryl og grøn bomuldsgarn og i det nederste stykke strikket med grøn uldgarn.
Jeg vaskede det og uldgarnet filtrede (selvfølgelig) og det blev så fint- synes jeg.I kanten har jeg hæklet med tynd sølvgarn.

                       Fortsat god mandag❤️

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du læser med her på bloggen.Skriv gerne en kommentar -det er så hyggeligt 🌷

Genbrugs projekt.🩷

 Vi har længe haft en slagbænk, som jeg engang  har fået af en kær veninde.🩷 Selve slagbænken er præget af patina og det kan jeg godt lide....