tirsdag den 24. august 2021

Bøger

Da jeg ofte har meget faglitteratur eller andet arbejds- relateret læsestof i hverdagen, bliver det ikke til meget "frilæsning/hyggelæsning i dagligdagen. Det er lidt ærgeligt,da jeg faktisk holder af at læse bøger.

Men muligheden er der så heldigvis når jeg har ferie og her i sommerferien fik jeg læst denne,som sønnike gav mig i julegave.

Den er skrevet af Morten Pape- selvbiografi.

Det er en rigtig god bog- men til tider barsk læsning.

                            Fortsat god tirsdag ♥️

2 kommentarer:

  1. Jeg har overvejet at læse den så mange gange. Men har hørt at den også kan være lidt tung... Nu tror jeg, at den kommer på min liste :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja,det er selvfølgelig altid smag og behag.😊
      Jeg tænker ikke den tung- men bestemt tankevækkende og barsk/trist på flere måder.
      God dag.

      Slet

Tak fordi du læser med her på bloggen.Skriv gerne en kommentar -det er så hyggeligt 🌷

Genbrugs projekt.🩷

 Vi har længe haft en slagbænk, som jeg engang  har fået af en kær veninde.🩷 Selve slagbænken er præget af patina og det kan jeg godt lide....