onsdag den 25. august 2021

Hverdag- forældremøder.

 Altså den her hverdag- den er da bare tilbage for fuld styrke. På både godt og ondt.

Jeg kan allerede tænke, ferie..... hvornår havde jeg lige det.......🤔 

Med hverdagen følger også bla de her fælles forældremøder. (Ihvertfald når man har børn i en vis alder) Det er jo ikke fordi der er noget galt med fælles forældremøder- og yngste går i en rigtig god klasse. Men nu har jeg efterhånden snart deltaget i, jeg ved ikke hvor mange og der er mange gentagelser, så  jeg bliver altså lidt træt og kunne godt have ønsket mødet var kortet ned til den halve tid(ved godt jeg her er lidt egoistisk for det er selvfølgelig ikke gentagelser for alle.)

Lade være med at møde op.....nej det kan man da ikke. vel😊

                   Håber du har haft en dejlig aften♥️

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du læser med her på bloggen.Skriv gerne en kommentar -det er så hyggeligt 🌷

Genbrugs projekt.🩷

 Vi har længe haft en slagbænk, som jeg engang  har fået af en kær veninde.🩷 Selve slagbænken er præget af patina og det kan jeg godt lide....