mandag den 31. august 2020

Haven- grøntsager

Vi har nu endelig røde tomater her på matriklen, tålmodighed er en dyd, siges der😉squash myldre frem og agurker kan vi også hente.

Jeg nyder alle de skønne grøntsager, som vi selv har i haven og som vi kun har, fordi jeg har en mand, som har sørget for både at så og passe dem. Heldige mig😁

Denne uge byder bla. på den 1. september og dermed begyndelsen på efteråret, faglig sparring, møder, og familiehygge.

                        Dejlig ny uge til Jer ♡

2 kommentarer:

  1. Vi har også godt gang i tomaterne hjemme på altanen. De smager super godt. Kh. Birgitte

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det smager bare bedre, når det er egen avl.😊

      Slet

Tak fordi du læser med her på bloggen.Skriv gerne en kommentar -det er så hyggeligt 🌷

Genbrugs projekt.🩷

 Vi har længe haft en slagbænk, som jeg engang  har fået af en kær veninde.🩷 Selve slagbænken er præget af patina og det kan jeg godt lide....