fredag den 21. august 2020

Famile- flytte hjemmefra

I onsdags flyttede ældste søn så hjemmefra.

- jeg havde selvfølgelig tankemæssigt forsøgt at forberede mig, da jeg jo godt kunne huske, hvordan det var da ældste datter flyttede hjemmefra....

Men, men, ligegyldig hvor forberedt man tror man er(kan selvfølgelig kun tale for mig selv) så gør der dulme ondt. Tårer kommer frem og følelsen af forladthed og måske nok mest følelsen af tab indfinder sig.Det er lidt svært at beskrive, men en epoke er slut og kommer ikke tilbage.

Jeg glædes selvfølgelig samtidig med over at en ny og spændende epoke starter for sønnike og er stolt over han er min søn. Så jeg har sagt til ham, at han ikke skal tage sig af,at hans mor er et flæbehoved. 😕

Vi fik sendt ham godt af sted med bla. en fyldt indflytnings-kasse eller måske skulle den hedde udflytningskasse/nødhjælpskasse. Kassens indhold bestod bla af havregryn, pasta, krydderier, ost ect det han er vild med samt køkken redskaber- skåle, opvaskebalje vaskepulver og sæbe. Jeg tænker, han kan klare sig den første tid. Han var også lige forbi køkkenhaven efter grøntsager.

     Nødhjælpskasse, selvfølgelig indeholdende mundbind😊

                              Dejlig weekend ♡

4 kommentarer:

  1. Ja, den havde vi ikke set komme for bare et halvt år siden: mundbind i nødhjælpskassen!
    Ny normal :-(

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej,det er rigtig. -Og nu er det ved at blive en hverdagsting at benytte mundbind for mange.Tror også det bliver en følgesvend i lang tid fremover😕

      Slet
  2. Dejligt med sådan en kasse. Tænker jeg laver noget lignende når min ældste skal hjemmefra :-) kh. Birgitte

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er dyrt at flytte hjemmefra, sååå lidt hjælp er altid godt😊

      Slet

Tak fordi du læser med her på bloggen.Skriv gerne en kommentar -det er så hyggeligt 🌷

Genbrugs projekt.🩷

 Vi har længe haft en slagbænk, som jeg engang  har fået af en kær veninde.🩷 Selve slagbænken er præget af patina og det kan jeg godt lide....