lørdag den 8. august 2020

Genbrug- kludetæppe.♡

Jeg har været i gang med stofsaksen endnu en gang og gemmerne er gennemtrævlet for slidte T-shirt og andet brugbart tøj.

Ud af det kom der dejligt brugbart stofgarn, som jeg har strikket et kludetæppe af.

Tæppet er strikket på pind 20, maskeantal 60 er ikke hel klar over hvor mange T-shirts ect der er brugt. Tæppet måler 110 cm i længden og  65 cm i bredden.
Jeg er vild med de glade farver.

Tæppet skal pryde gulvet i kreaværelset , når der lige har været en grundig oprydnig.Tænk, jeg synes lige, jeg har ryddet op. Men af en og eller anden grund så går der ganske kort tid, så er der rod igen🤔
Jeg skal også have gjort plads til en gine.Var så heldig at få en(skal lige have fundet den jeg vil have) i fødselsdagsgave. Yngste søn mente godt en gine var dyr fra ny, så han bebyrdede at det nok var bedst, hvis jeg fandt en brugt i genbrug............. Ja, ja det er selvfølgelig altid godt at være både pris- og miljøbevidst i en tidlig alder, meeeeeen tænker nu det bliver en ny en af slagsen jeg vælger😉

                      Forsat rigtig god weekend.♡
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du læser med her på bloggen.Skriv gerne en kommentar -det er så hyggeligt 🌷

Påske- værtindegave 🧶

 Vi går med hastige skridt mod påske. Hvis du evt. skal til påskefrokost og skal have en værtindegave med, kunne en påskekurv med reste garn...