søndag den 14. juni 2020

Genbrug- taske♡

Jeg fandt dette noget brede men fine stofbånd frem fra gemmerne. Båndet fik jeg flere år tilbage fra en den gang kollega.(en super dejlig en af slagsen♥️) Hun havde haft det liggende og spurgte om jeg ville have det i stedet for det blev kasseret. Ja, tak det ville jeg, det var bestemt alt for fint til at smide ud.

Jeg har ikke rigtig vidst, hvad jeg ville bruge det til, indtil den anden dag. Jeg kom til at tænke på en taske.
Volia et stykke taske😊

Båndet er syet sammen og inden i tasken er der rødt foer. Hanken er hæklet faldskærms snor(synes det er super at mikse materialer ) Det hele fandt jeg i gemmerne.
                                               Dejlig dag♡

2 kommentarer:

Tak fordi du læser med her på bloggen.Skriv gerne en kommentar -det er så hyggeligt 🌷

Genbrugs projekt.🩷

 Vi har længe haft en slagbænk, som jeg engang  har fået af en kær veninde.🩷 Selve slagbænken er præget af patina og det kan jeg godt lide....