lørdag den 20. juni 2020

Tålmodighed's-tæppe af garn fra gemmerne.

Jeg har været ved at samle garn sammen. Jeg har en del strømpegarn(-og Ja, jeg får bare ikke strikket strømper, I Know.)
Så for at det ikke bare ligger og ligger, så forsøger jeg, om jeg kan bruge det til et tæppe. Jeg har bevidst valgt at kalde det er tålmodighed's tæppe I stedet for evigheds tæppe.Det sender et lidt andet signal, synes jeg, i hvert fald i min bevidsthed. Evigheds tæppe=det bliver aldrig færdigt. Tålmodighed's tæppe =det bliver færdigt på et tidspunkt og undervejs er der plads til refleksionen.
Og refleksionen skal der bestemt være plads til når jeg hækler. Jeg stor nyder bare at lade tankerne flyve og få alle dagens indtryk bearbejdet eller planer for nærmeste fremtid tænkt igennem. Så derfor tænker jeg et tålmodighed's tæppe er ganske sundt at lave😊
Jeg har det ofte sådan, at jeg normalt ikke kan få startet et Krea projekt før ideer til det næste presser sig på- så derfor er mit tæppe også lidt af en øvelse for mig.😁
Indtil nu 5 stk lapper, hæklet  med fast masker  som en firkantet, ingen blomster eller andet.Jeg synes garnet taler for sig selv med alle de farver.


                                  Dejlig weekend til Jer😊♡

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du læser med her på bloggen.Skriv gerne en kommentar -det er så hyggeligt 🌷

Genbrugs projekt.🩷

 Vi har længe haft en slagbænk, som jeg engang  har fået af en kær veninde.🩷 Selve slagbænken er præget af patina og det kan jeg godt lide....