fredag den 29. maj 2020

Genbrug-stoftester♡

Jeg er vild med genbrug og vil gerne blive endnu bedre til at genbruge ting, da jeg synes det er vigtigt at vi alle tænker mere i både genbrug og bærerdygtighed i  dagligdagen. Hermed ikke sagt at jeg aldrig køber nye ting, for der gør jeg, også selv om det(hvis jeg ser helt nøgternt på det) ikke er nødvendigt. Men jeg øver mig og gør i hvert fald et forsøg på at genbruge og være bevidst om det.
De sidste rester fra tørklædet er derfor blevet til et mindre tørklæde,scrunchie og et  armbånd, så nu er det hele(stort set) brugt og det er en dejlig fornemmelse.


           Dejlig dag og pinse til Jer alle♡

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du læser med her på bloggen.Skriv gerne en kommentar -det er så hyggeligt 🌷

Genbrugs projekt.🩷

 Vi har længe haft en slagbænk, som jeg engang  har fået af en kær veninde.🩷 Selve slagbænken er præget af patina og det kan jeg godt lide....