fredag den 22. maj 2020

Genbrug-t shirt♡

Recycling eller Genbrug, kært barn har mange navne.

Jeg synes det er skønt at kunne genbruge og få noget godt ud af noget man ellers ville kassere.

Mindste sønnike mangler t- shirts, og stoffet er lidt sejt synes jeg, så derfor blev den langærmet bluse(arvet fra de ældre søskende)  til en t -shirt- ganske simpelt.
Ribkanten var lidt slidt og plettet, den kasserede jeg, resten af ærmerne blev til et hårbånd/elastik.(til en af pigerne)😊

   
                                   Dejlig kristi. himmelfartsdag♡

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du læser med her på bloggen.Skriv gerne en kommentar -det er så hyggeligt 🌷

Genbrugs projekt.🩷

 Vi har længe haft en slagbænk, som jeg engang  har fået af en kær veninde.🩷 Selve slagbænken er præget af patina og det kan jeg godt lide....