søndag den 2. februar 2020

Status - januar måned

I januar måned har jeg lavet pynt/tilbehør.
Startende med mindste mandens udbrud om at hans mors tøjstil var lidt kedelig og sort😁
Så I stedet for at skifte garderoben ud lavede jeg lidt pynt.


Jeg ville have lavet en ting mere i denne uge, men har en albue der lige trænger til hækle/strikke pause.Smadder træls, men nødvendigt.
Da der ofte ikke er noget, der så er skidt, at det ikke er godt for noget andet, har jeg besluttet at kaste mig over mit krearum og simpelthen få ryddet op. Ganske tiltrængt- og påkrævet, kan næsten ikke finde min symaskine😉
                   
                       God weekend❤

4 kommentarer:

  1. Hvor har du været aktiv!
    Hader oprydning i krea værelser, men det skal jo til. Problemet (for mig) er, at jeg altid falder over noget, jeg liiiige skal....
    Og så går oprydningen af fløjten...

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, kender det godt😉. Men er nu i den situation, at det er tvingende nødvendigt, for at kunne sy.(Bordet er blevet opholdssted for alt for mange ufærdige ideer)
      God søndag😊

      Slet
  2. Jeg bliver så glad, når jeg ser dine fine, farvestrålende pynteting.😊

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak, det er jeg rigtig glad for❤

      Slet

Tak fordi du læser med her på bloggen.Skriv gerne en kommentar -det er så hyggeligt 🌷

Genbrugs projekt.🩷

 Vi har længe haft en slagbænk, som jeg engang  har fået af en kær veninde.🩷 Selve slagbænken er præget af patina og det kan jeg godt lide....