fredag den 14. februar 2020

MIT LØB-løbeplan❤

Efter dage med regn og løb på løbebåndet, så kom solen idag.Solen skinnede fra en blå (næsten) skyfri himmel og fuglene sang. Ja, man kan da ikke andet end at blive glad og nyde løbeturen ekstra. Desværre kunne jeg ikke lokke teeagerne med, de havde alverdens undskyldninger. De ved slet ikke hvad de gik glip af.
Jeg har nu løbet fast i ca.6 uger, jeg kan mærke, jeg allerede har bedre kondition, end da jeg startede. Det er en skøn følelse.
Jeg startede med at lave en løbeplan. En plan hvor jeg begyndte med at gå 500m og løbe 1km. For hver uge har jeg løbet 500m ekstra, så nu løber jeg 3,5 km. og forude venter det første mål nemlig 5 km.
Det har for mig,vist sig at være en god måde at trappe op på.
En løbeplan kan du nøjes med at lave i hovedet ellers kan du skrive den ned i kalenderen. Man kan også vælge at lave sin egen løbebog- til at holde styr på løbeoplevelserne.
Måske det også for dig vil være en god idé med en løbeplan, måske har du allerede en?
                    
     
                      Rigtig god løbetur.❤

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du læser med her på bloggen.Skriv gerne en kommentar -det er så hyggeligt 🌷

Genbrugs projekt.🩷

 Vi har længe haft en slagbænk, som jeg engang  har fået af en kær veninde.🩷 Selve slagbænken er præget af patina og det kan jeg godt lide....