lørdag den 22. februar 2020

Quiltede fastelavnskatte.❤

"Fastelavn er mit navn....."🎵🎶

En tønde må der til...........

Symaskinen er nu fundet frem og bordet ryddet(så godt som) for ikke færdiggjorte Krea ideer. De ufærdige projekter har fået en plads i kreaskabet og så kan de tages frem, når der er flere timer i døgnet end der nu😉
Resten af værelset må vente lidt med den større oprydning, tænker jeg når det nok en dag.

Lige nu har jeg været i gang med småtingsafdelingen. Det er snart fastelavn, som i dag og børnene plejer at få et fastelavnsris.De er ved at være så store nu, så det er mest pga traditionen at vi bliver ved.(De pynter dem selv, jeg gjorde det da de var yngre)

Jeg har syet nogle små katte til at hænge på "mit fastelavnsris" Det er et let og hurtigt projekt.


                          God  søndag❤

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du læser med her på bloggen.Skriv gerne en kommentar -det er så hyggeligt 🌷

Genbrugs projekt.🩷

 Vi har længe haft en slagbænk, som jeg engang  har fået af en kær veninde.🩷 Selve slagbænken er præget af patina og det kan jeg godt lide....