søndag den 12. marts 2023

Søndags syslerier.

❄️Sneen som lå så smukt i går, forsvandt næsten lige så hurtigt som den kom.

I dag var der ikke meget tilbage, isen på den lille sø var der tilgengæld stadigvæk. Det så så fint ud i solen.


Jeg vil dog ikke beklage at sneen er væk, selv om den ser smuk ud,når den ligger så fint overalt. For det er jo forår nu og så gider jeg ikke mere sne,nej,nu vil jeg bare gerne bede om mildere vinde.🌱🌷

Jeg har forelsket mig i dette ternede stykke stof( en rest fundet i genbrugsen for længe siden ) Jeg skal bare lige beslutte,hvordan og til hvad det skal bruges.🤔


                            Fortsat god søndag 🌱

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du læser med her på bloggen.Skriv gerne en kommentar -det er så hyggeligt 🌷

Hjemmelavede lækkerier

Familie besøg, hygge og dejlig mad, var på dagens program i går- og det var da ikke så ringe endda.......☺️ Hjemmelavede syltede rødløg og a...