lørdag den 11. marts 2023

Hygge

           Lidt stemningsbilleder fra lørdagen.

Vågnede til den fineste sne- vi havde ganske vist lidt i forvejen,men i nat havde sneguden været særdeles gavmild med snefnug.❄️

Når sneen pryder naturen, så er det et smukt billede(selv muldvarp skudene kan noget)


Hunden nød det maks,med rulle-ture i sneen. Vi mødte en hare,som hun gerne ville have leget med,evt have inviteret med hjem. Men desværre var haren hurtigt væk igen.🐇

Kreatid- hæklenålen er lagt væk, kunne ikke få ideen til at blive, som jeg ville have det.- Så derfor blev de tykke strikkepinde fundet frem igen, til et miks af garntyper.


                               Fortsat dejlig lørdag🌱

2 kommentarer:

  1. I er godt nok forkælede af sneguderne. Vi fik lidt, der ikke engang dækkede, og så blev det pjaskvejr. Heldigvis var det sol, da vores gæser kom, men det sludrede igen, da de drog hjem.
    Hæklede måtter lever også deres eget liv efter min erfaring. Held og lykke med strikkeriet, så kan det være, måtten arter sig, når den dukker op igen.

    SvarSlet
    Svar
    1. Dejligt i nåede lidt sol.🌞
      Ja, den blev i hvertfald ikke som jeg havde tænkt- så kan den passende komme lidt i karantæne 😉

      Slet

Tak fordi du læser med her på bloggen.Skriv gerne en kommentar -det er så hyggeligt 🌷

Genbrugs projekt.🩷

 Vi har længe haft en slagbænk, som jeg engang  har fået af en kær veninde.🩷 Selve slagbænken er præget af patina og det kan jeg godt lide....