tirsdag den 7. februar 2023

Strik - pung/lille taske

 Mit lille strikke projekt,som blev det sidste i januar måned med farven orange. Fik jeg ikke vist her på bloggen.(så er det også slut for denne gang med orange 😁)

Tasken blev som tidligere vist d.26.01- strikket i et mønster fra Drops design- pebble.

Jeg har som tidligere brugt garn fra inspirations kurven, som jo er reste garn jeg har liggende. En lidt lys orange og den lidt varmere farve orange.

Den er strikket på pind 4 med bomuldsgarn.

Der er syet foer i (reste stof,  som til min store strik taske) og en lynlås(som jeg havde liggende).

                                   Fortsat god tirsdag   🐾

2 kommentarer:

  1. Billederne her ser ikke særligt orange ud - men både mønster og pung er flotte.

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak. Det var også lidt svært at få rette belysning,da jeg tog billedet, så måske det kan være årsagen🤔

      Slet

Tak fordi du læser med her på bloggen.Skriv gerne en kommentar -det er så hyggeligt 🌷

Genbrugs projekt.🩷

 Vi har længe haft en slagbænk, som jeg engang  har fået af en kær veninde.🩷 Selve slagbænken er præget af patina og det kan jeg godt lide....