onsdag den 1. februar 2023

Inspirationskurv -februar

1.februar- vi står ved indgangen til en ny måned- den sidste vintermåned.

Vinter,sommer,høst og vår

 - hvad der kommer, husk det går.

Piet Hein.

Februar bliver for mig en måned i de blå farvers univers.


Blev lidt hooked på farven,da jeg lavede kludetæppet og kan mærke jeg ikke er færdig med den endnu.

Projekterne for denne måned er ikke helt på plads- nu må vi se hvad jeg finder på eller opdager jeg lige mangler at lave.

                                God aften🐾

2 kommentarer:

  1. Det er en fin ide med ny inspirationskurv hver måned! Meget fine blå farver.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er i hvertfald tænkt lidt til at få nye ideer og da jeg lavede kludetæppet, blev jeg optaget af farven blå- derfor blev det farven for denne måned🙂

      Slet

Tak fordi du læser med her på bloggen.Skriv gerne en kommentar -det er så hyggeligt 🌷

Genbrugs projekt.🩷

 Vi har længe haft en slagbænk, som jeg engang  har fået af en kær veninde.🩷 Selve slagbænken er præget af patina og det kan jeg godt lide....