lørdag den 4. februar 2023

Lørdag- skoledag.

 En lørdag om året - er der skoledag på yngstes skole. Det er en dag med projekt fremlæggelser og fremvisning af de produkter, som børnene har arbejdet med i løbet af ugen.

Det er for de yngste klassetrin en øvelse i at stå op foran andre og fremlægge(i et trygt miljø) og blive klar til de ældste klassetrin, hvor det handler om eksamen og karakter.

Min yngste (M) går i 5kl. De havde over emnet "Levevilkår" 

M's gruppe havde valgt "Menneskerettigheder" og deres produkt var 3 mennesker fra forskellige lande.(de er lavet som landenes flag)

Der var mange forskellige emner og som sædvanlig en ganske lærerig formiddag.

Bagefter gik turen til Thisted,hvor A skulle spille endnu en træningskamp. Hvor vi på vejen krydsede Aggersundbroen.


Billede fundet på nettet. Broen er en buebro fra 1942 og ganske flot,når den ses på afstand,synes jeg.

Det har betydet en dag med en del kørsel- men heldigvis også rig mulighed for at strikke,da jeg ikke skulle køre. 

Jeg er kommet godt i gang med strømperne til min mand,nu må jeg se om jeg kan lave en tå, han vil have.( Han er opvokset med en mormor der lavede strømper/sokker, men jeg kan vist ikke lige ramme samme standard)

                               Fortsat god aften🐾

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du læser med her på bloggen.Skriv gerne en kommentar -det er så hyggeligt 🌷

Genbrugs projekt.🩷

 Vi har længe haft en slagbænk, som jeg engang  har fået af en kær veninde.🩷 Selve slagbænken er præget af patina og det kan jeg godt lide....