mandag den 18. februar 2019

Maskemarkører til strik og hækling♡

Efterhånden som jeg har fået mere gang i at hækle og strikke. Har jeg også haft behov for maskemarkør.
I stedet for at bruge penge på det, ved at købe nogle, har jeg været i gemmerne og fundet perler, smykkedele ect frem.
Lige som sidste gang, med Hama perlerne, så gik der ikke lang tid før vi var 4 der lavede forskellige ting med perler.
Det er så hyggeligt når ungerne vil være med:0)

Jeg har bare forsøgt og lader fantasien råde.

Det blev til :


Maskemarkøerne til hækletøjet er gardin-hægter med perler på. Perlerne klippes op og sætte omkring hægten.

Jeg har brugt:

1. -Perler(forskellige slags, men ikke for store og tunge)
-smykketråd,
-smykkeværktøj
-perlestopper(dem man  kan klemme sammen, så perlen er lidt "låst" på tråden)

Vi fik også lavet lidt smykker.

                                                      God aften ♡

2 kommentarer:

  1. Hvor er de fine! Genial ide med G-ringene! Den skal jeg lige huske :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er i hvert fald ganske enkelt og ofte noget man har i gemmerne.. Så hvorfor betale for noget man har😊
      God lørdag😊

      Slet

Tak fordi du læser med her på bloggen.Skriv gerne en kommentar -det er så hyggeligt 🌷

Genbrugs projekt.🩷

 Vi har længe haft en slagbænk, som jeg engang  har fået af en kær veninde.🩷 Selve slagbænken er præget af patina og det kan jeg godt lide....