lørdag den 17. juni 2023

Striktaske.

 Jeg er gået i gang med en ny taske.🤩 Jeg er vild med hjemmelavet tasker.

Denne bliver som tidligere strikket i reste/genbrugs garn.🧶

Derfor er det også spændende med hensyn til hvilket resultat der kommer ud af det.




Jeg forestiller mig tasken skal kunne rumme en vis mængde,- så der i hvertfald er plads til strikketøj mv.

Nu må vi se, hvor meget garnet rækker til.

Jeg har ofte målet for øje, når jeg laver krea. Denne gang bliver det processen, jeg vil have fokus på, da jeg tænker det vil være godt for mig. 

     

                Dejlig 🌞 lørdag - håber i nyder det.🙂


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du læser med her på bloggen.Skriv gerne en kommentar -det er så hyggeligt 🌷

Genbrugs projekt.🩷

 Vi har længe haft en slagbænk, som jeg engang  har fået af en kær veninde.🩷 Selve slagbænken er præget af patina og det kan jeg godt lide....