fredag den 2. juni 2023

Strik- tørklæde.

 Mit andet tørklæde er strikket på samme måde, som det jeg viste i mandags. Dette er bare strikket i restegarn og det sætter jo ligesom dagsordenen for, hvor langt det kan blive. Derfor er dette tørklæde også en kortere udgave.

Jeg har med vilje lavet det 1/2 lyserød og 1/2 multifarvet.


Tørklædet mangler lige at blive vasket, så derfor ruller kanterne lidt på billederne.

Jeg er sikker på det vil passe godt også til ensfarvet påklædning.

                   Rigtig god fredag og 🌞 weekend🌷

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du læser med her på bloggen.Skriv gerne en kommentar -det er så hyggeligt 🌷

Genbrugs projekt.🩷

 Vi har længe haft en slagbænk, som jeg engang  har fået af en kær veninde.🩷 Selve slagbænken er præget af patina og det kan jeg godt lide....