onsdag den 20. oktober 2021

Strik- vest.♥️

 Jeg elsker,når jeg har fået/købt nyt garn- bare se på det,drømme om kreationer og måske planlægge nye projekter.

Denne gang er jeg begyndt med det grå uldgarn- Da jeg købte det, var mine overvejelser en vest- og det har jeg holdt fast i- da jeg mangler en vest.

I denne kolde tid,er jeg vild med en vest over en bluse eller kjole.( Jeg går meget i kjoler)

Men for at få lige den jeg vil have, må jeg jo finde på en opskrift selv. 

       Det er jeg så i gang med- en hen ad vejen strikke proces😊

                        Fortsat god dag♥️

2 kommentarer:

  1. Svar
    1. Jeps,garnet er blødt og tykt- jeg bliver så klar til en kold vinter 😀

      Slet

Tak fordi du læser med her på bloggen.Skriv gerne en kommentar -det er så hyggeligt 🌷

Genbrugs projekt.🩷

 Vi har længe haft en slagbænk, som jeg engang  har fået af en kær veninde.🩷 Selve slagbænken er præget af patina og det kan jeg godt lide....