søndag den 17. oktober 2021

Garn indkøb.❤️

 En rigtig dejlig start på en længe ventet efterårsferie.

Indløsning af min fødselsdagsgave fra ældste sønnike.

-En tur til garnbiks og mulighed for at gramse garn uden tidshorisont. Der er ikke noget værre end, når vi er afsted og jeg liiiiiige skal kigge på garn og så står resten af familien og sukker eller siger "Er du ikke snart færdig......)

Det var så dejligt og jeg fik,synes jeg selv, en fin høst med hjem- uhhh, hvor jeg glæder mig til at få begyndt, på noget- nu må vi så se hvad jeg finder på.😊

Og jeg må bare sige- hold op, hvor var sønnike tålmodig- selv efter tredje runde og 1 1/2 time i biksen.❤️

          Dejlig efterårs søndag til Jer 🍁

2 kommentarer:

  1. Årh - den sødeste gave! Tænk, at han stod så tålmodigt og ventede. Sikke lækre sager du er kommet hjem med!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, lige præcis- jeg sætter også stor pris på det- det var en super hyggelig tur.Jeg bliver også helt glad "i låget" af at både mærke på alt det lækre garn og se på de skønne farver.😊

      Slet

Tak fordi du læser med her på bloggen.Skriv gerne en kommentar -det er så hyggeligt 🌷

Genbrugs projekt.🩷

 Vi har længe haft en slagbænk, som jeg engang  har fået af en kær veninde.🩷 Selve slagbænken er præget af patina og det kan jeg godt lide....